.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی در حال نسل‌کشی است
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت رژیم صهیونیستی برابر دیده جهانیان در حال نسل‌کشی است.
وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی در حال نسل‌کشی است

شمال نیوز : اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت رژیم صهیونیستی برابر دیده جهانیان در حال نسل‌کشی است که سازمان جهانی بهداشت از رژیم صهیونیستی خواست به سرعت دستور تخلیه بیمارستان‌ها در شمال غزه را لغو کند.

 

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، وی با بیان اینکه ۵۰ خانواده فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به طور کامل کشته شدند، گفت: آنچه اکنون در حال وقوع است، جنگ نابودی غزه مقابل دیده جهان است که هیچ کاری نمی‌کند. رژیم اشغالگر در حال به راه انداختن جنگ نسل کشی در نوار غزه است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه، گفت: ما به تهدید‌های (رژیم) اسرائیل برای تخلیه بیمارستان‌ها توجهی نخواهیم کرد و موقعیت اخلاقی ما را ملزم به ادامه کار می‌کند.

 

القدره اضافه کرد: ما تصمیم گرفتیم در مکان‌های خود بمانیم و به کار خود ادامه دهیم و حتی اگر سقف بالای سرمان بر ما آوار شود، بیمارستان‌ها را ترک نمی‌کنیم و ما از بیمارستان صحرایی اردن می‌خواهیم که نوار غزه را ترک نکند.محروم کردن ۷۰ درصد فلسطینی‌ها از خدمات اونروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی) غیرقابل قبول است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت غزه افزود: ما خواستار باز شدن یک گذرگاه امن برای ورود کمک‌ها، تجهیزات پزشکی و سوخت به نوار غزه هستیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای تخلیه مجروحان و بیماران از طریق گذرگاه امن برای درمان در خارج از نوار غزه تلاش کند.

 

القدره در پایان هشدار داد که اگر گذرگاه‌ها برای ورود کمک‌های پزشکی باز نشوند، فاجعه‌ای در نوار غزه رخ خواهد داد.

 

در همین حال سازمان جهانی بهداشت نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که از رژیم صهیونیستی خواسته است فورا دستور تخلیه بیمارستان‌ها در شمال غزه را لغو کند.در بیانیه سازمان جهانی بهداشت آمده است: دستور تخلیه بیمارستان‌های شمال غزه توسط اسرائیل حکم اعدام برای بیماران و مجروحان است.

 

بر اساس آخرین آمار، ۲ هزار و ۲۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۸ هزار و ۷۱۴ نفر نیز زخمی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.